1 Temmuz 2013 Pazartesi

29 haziran 2013

Benim minik bal oğlum
Hayatımıza hoşgeldin mutluluklar getirdin
Bize yaşattığın heyecan mutluluk tarif edilemez. Dünyanın en güzel duygusunu bize yaşattığın için sana inlerce kez teşkkürler. Sana bakıp bakıp ağlamak seyretmeye doyamamak kokunu içime çekmek uykumda bile seni özlemek sana olan sevgimi anlatmaya yetmez. Bana dünyanın en güzel duygusunu yaşatan o minik varlığına şükürler olsun. Karnımda büyürken her halin ayrı bir heyecandı doğdun farklı bir boyutta heyecanımız devam ediyor. Kucağıma yatınca sakinleşmen yüzüne yakından bakınca beni incelemen rüyanda gülümseyişin meme emerken çıkardığın iç çekişini dinlemek nefesini hissetmek senin her anını doyasıya izlemek yüzünü ellerini her seferinde yeni görmüşcesine heyecanlanmak hayatımın he anını dolduran o minik varlığına şükürler olsun.

Minik kelebeğim kuzum kuşum tavşanım kaplumbağam
Birtanem tatlım kıymetlim balım süt kokulum
Aşkım aşkımın parçası canımın canı
Akıllım yakışıklım miniğim
Seni çok ama çok seviyorum

Sanki zaman durdu  senden öncesi yokmuş gibi
Günler geceye saatler dakikalara karışmış yaşarken büyümeni izlerken bir telaşla herşeyi kaçıracakmkşım gibi

Uykunda çıkardığın o seslere kurban olurum gülümseyişin beni bendn alıyor seni izlemek dünyanın en büyük zevki.

Benim minik yavrum karnımda olduğun zamanlarda muhteşemdin şimdide öylesin. Bana kendimi dünyanın en özel insanı hissettiriyorsun ve her anımda şükreiyorum minin varlığını bize nasip eden Allaha şükürler olsun.

İyiki bize geldin seninle hayat çok anlamlı
Seni çok seviyorum minik kuşum. Parmaklarımı tutn o minik elini asla bırakmayacağım.

Doğum tarihin 20 haziran bizim bayramımız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder